HALLO ! :D

hejsan! :D
i lördags var jag med mina favo brudar vi hade super kul fasten det inte riktigt vart som vi hade tänkt oss haha!
det var iallafall jag emma anna daniella elin anna amanda olivia alma först så var v i hemma hos anna ivarsson där åt vi & bara hade roligt var ute också och träffa några, sen vid 2 så åkte vi allihopa hem till anna strandberg och sov där vi kollade på två skräckisar sen låg vi bara och prata mysigt !

jag har bara en bild kommer fler senare idag ska be anna skicka dom bara ! :D


sen igår så sov jag från klockan 12 till klockan halv 10 haha men iallfall sen när jag
vakna så skulle jag ha vart med jiana men så vart det inte, men då gick jag & louise
och skulle köpa coca cola men vi fick med os nudlar hem också så då gick vi hem till
mig och åt och kolla på två filmer sen så sov hon kvar här, och nu vet jag inte vad
jag ska hitta på ! :D

kanske finaste människan som skapats? :D





Kommentarer
Postat av: rebeckaengblom

frågestund på bloggen! ta dig en titt vettja ;)

2010-11-01 @ 13:21:13
URL: http://rebeckaagnesengblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0