SLUT PÅ HÖSTLOVET :(

idag så vaknade jag hemma hos jiana jag jiana blenda & klara sov lagade mat & kolla på film där igår hur mysigt som helst!, sen så kom pappa & mamma och hämta upp mig där så åkte träffa vi upp min lill kusin och några så åkte vi och åt sen hem till oss & fika, sen kom nicole till mig så duscha jag och så se gick vi hem till henne så kom anton & daniel och sen anna ockå :), och nu ligger jag och kollar på EMA efter som att justin bieber är med !

sen ska jag vell hoppa isäng efter som att det är skola imorgon, fy vad snabbt det här lovet har gått !
men kommer iallafall blogga med nu när det inte är lov hihi, och det var nån som fråga efter dagens outfit
och jovisst kan ja börja med det när jag har tid iallafall ska försöka hinna med lite då & då ;D


HAHAH måste bara visa er !, daniella & jag gryma på att spänna ut magen :o:o

Kommentarer
Postat av: eveliiin

häng med på tävlingen :D

på bloggen min D:

2010-11-08 @ 21:04:42
URL: http://evelynjuliethfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0