VART LÅNGT MEN JAG VA TVUNGEN ;)

igår efter sommarkväll när jag & elin skulle till min stuga så fördeförsta så tog vi fel buss så då fick vi gå jätte långt & när vi hade kommit ungefär halva vägen så fanns de inga lampor på vägen längre... så då visste vi inte vart vi va nånstans och anton & nicholas skulle komma och möta oss när vi kom fram men efter som att de inte gick att ringa till nån av dom så funka inte det. så då bestämde vi oss för att vänta där mitt på vägen och ringa till mamma & pappa och säga att dom skulle komma men då hade dom bestämta att dom skulle sova i stan istället så då fick vi fortsätta där helt själva vi träffa inte en ända människa på vägen så båda va skit rädda :( !, och sen skulle vi på en liten skogs stig som vi gick på i ungefär 20 minuter och den va helt kolsvart och hur läskig som helst men vi kom iallafall fram till slut haha & som tur va så va anton & nicholas vakna så då tog vi fram fika & satt på film sen sov vi där super mysigt ! :D

    sen imorse skulle vi till parkbadet men sen när vi kom dit så va de stängt -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0