JAG ÄLSKAR ER !

hejsan ! :D
min dator är sönder & det är inge roligt att blogga utan bilder eller hur ?
men nu är mamma hemma så nu kan jag andvända hennes men det är därför jag inte har bloggat nu men den är på lagning nu och kommer förhoppningsvis snart tillbaka...min lilla älskling :(, jaja men nu kommer det komma inlägg här igen :)

min kväll igår spenderades med mina FAVORITER, det bästa jag har skulle jag vilja säga om er två tjejer !
tänk isommar vi tre i spanien kan inte bli bättre ? :D




igår fick elin vara kille över kvällen...haha som synd är har jag ingen
bild på henne av hur hon såg ut senare på kvällen!, då såg hon verkligen
ut som en kille, en SNYGG ena :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0