för mej kommer ni alltid att finnas!

den 26 december 2004 är ett datum som alltid kommer finnas i mina tankar...
den dagen då hela min värld försvann båda mina bästavänner försvann
vendela & william pettersson varenda dag fanns ni där för mej & ni gjorde
verkligen mitt liv till ett av dom bästa!, kommer ihåg dagen innan ni åkte
när ni var på väg till arlanda så stannade ni hos mej först & vendela
lämnade en av hennes tröjer till mej så sa hon här har du ifall de händer
mej något så får du min favorit tröja wilma du kommer alltid vara min bästavän !
och william lämnade en mjukisdjurs hund med två hjärtan runt halsen...

jag väntade på att ni skulle komma hem i flera veckor för jag ville / kunde inte
tro att ni bara var helt borta jag trodde fortfarande att vi skulle komma hem till
mej en dag men ni kom aldrig :(
hela året efter va nog bland de värsta året i mitt liv jag ville inte vara med nån och
jag hatade att leva jag fan ingen mening i att leva ett liv utan er !
jag kommer aldrig i hela mit liv glömma den dagen mina föräldrar kom in till
mej och grina & berätta som de va att dom inte hitta varken vendela william
eller helana jag spran ut ur huset och bara grina jag visste inte vad jag skulle
ta vägen allt vart bara mörkt i min värld då.
jenny assarson, olivia assarson & daniella björn ni var ljuset i mitt liv då tack
underbar ni jag tror att vi alla stöttade varandra efter sm att vi alla hade en
veldigt tight vänskap med dom båda !
men vad som en händer så finns ni ALLTID i mina tankar ni är de finaste som finns
VI SES I HIMMLEN MINA ÄNGLAR! ♥


            för er som inte vet så dog dom i flodvågen i thailand den 26 december 2004 
  
       den här låten kommer alltid att vara något speciellt!, den spelades på deras bekravning.


Kommentarer
Postat av: :/:(

gus så fint skrivet..jag förstår dig och hoppas att allt är bra !tillochmed jag visste att du var med dom typ alltid förut ,synd att det just skulle hända dom :(<3

2010-08-03 @ 13:37:20
Postat av: alice

fint skrivet ...jag tror william spelade i min brors fotbollslag ...:`(

2010-08-03 @ 17:22:27
Postat av: aaa

:(<3

2010-08-03 @ 17:58:42
Postat av: BLENDA

nu sitter jag här och gråter wilma, min lilla älskling. jag kommer aldrig kunna förstå dej men jag kan vell tänka mej, nej det kan jag inte heller men lilla gumman :( att förlora bästavänner, det finns ju inte :(

älskar dig tjejen, glöm inte det!, (L)

2010-08-07 @ 14:06:09
URL: http://blendaa.blogg.se/
Postat av: Maya

vad heter låten ? D:



R.I.P

2010-08-11 @ 09:53:00
Postat av: hanna

fyyy vad hemskt !!!!

jag var med dig och vendela en gång och man såg verkligen hur mycket ni älskade varandra jag kommer ihåg hur avensjuk jag var på att jag inte hade någon vän som stog mig sådär nära som ni gjorde .

plus att ni var jätte lika varandra ni



R.I.P.

2010-08-11 @ 17:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0