MIN ONSDAG !

GUD VILKEN VÄDER ! :(, idag så gicka jag & alma först hem till mej vi åt sen kom min farmor & farafar och vämtade oss så åkte vi runt och kika på lite saker och jag & alma behövde :), sen skjutsa dom hem oss och då kom almas pappa och hämta oss så åkte vi och köpte färg till almas löshår efter som att hon har färgat håret mörkbrun hur snyggt som helst ! :D, sen åkte vi vidare ner på stan så köpte jag en tröja sen gick vi till alma och färgade hennes löshår sägerbara de tur att du har mej hjärta....:D:D, och nu är jag hemma och snart kommer selma med familj hit så bor dom här tills på måndag super har saknat dom alldeles för länge nu ! :)

så här blöta var vi när vi kom hem av att bara gå från skolan till mej, det var som att vi hade duschat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0